Utazó nagykövetek lettünk A Tisza Balneum Hotelben **** jártunk

2018.09.20

Mi is az a KidsOasis?

Nézd meg a bemutatkozó videóját és látogass el oldalukra: www.kidsoasis.hu

A KidsOasis utazó nagyköveteként egy szép őszi vasárnapon útra keltünk, hogy Rékával (2,5 éves), Miluval (3,5 éves) és az apukájukkal négyesben 3 napot eltöltsünk a tiszafüredi négycsillagos és négy szélforgós Tisza Balneum Hotelben.

Budapestről kevesebb, mint 2 óra alatt elérhető a Tisza-tó (amit kisfiam eleinte csak tisztítónak hívott - furcsán is néztek ránk az óvó nénik, amikor egy nap Milu lelkesen újságolta az oviban, hogy a tisztítóba megy nyaralni).

Ebéd után indultunk, így amíg a gyerekek a délutáni sziesztájukat töltötték az autóban, mi elautóztunk Tiszafüredre. Megérkezésünkkor Kitti (a hotel recepciósa) egyből levette a gyerekeket a lábáról, mert a hotel kabalaállatáról, Vidor Vidráról készült kis füzettel és a kedvenc színű lufijukkal fogadta őket.

A szobánk a 2. emeleten volt, erkéllyel és gyönyörű kilátással a tóra és a medencére. Igazi családi birodalom, lakosztály volt, mely 2 szobából - egy nappaliból és egy hálóból - állt. Így a gyerekeknek is és nekünk is volt egy külön birodalmunk. Rékának még szeretünk az utazások során babaágyat vagy utazóágyat kérni. A rácsos ágy mellett a szobánkban még volt bekészítve fellépő, WC szűkítő és vízforraló is. Az én kedvenceim ezeken felül azok a pici köntösök voltak, amit a lurkók kaptak.

Vasárnap - indulás - 1. nap

Az utazásunk előtt már tájékozódtunk a szálloda szolgáltatásairól a KidsOasis oldalán. Így nem volt meglepetés, hogy minden olyan szolgáltatás volt, amit a gyermekeink nagyon szeretnek (játszószoba, játszótér, medence). Első utunk a medencékhez is vezetett, ahol örömmel tapasztaltam, hogy mindegyik medence nagyon jó meleg. Az időjárás kedvezett is nekünk, így a kinti medencéket is ki tudtuk még próbálni. A fürdés után jól megéhezve érkeztünk az étterembe, ahol mindenki talált magának kedvére valót.

Hétfő - 2. nap

Másnap reggel még reggeli előtt meglátogattuk a játszószobát, ahonnan nehéz volt Milut és Rékát elcsábítani, mert annyi izgalmas játékot találtak. A reggeli is bőséges volt. Én külön örültem annak, hogy kérnem sem kellett a laktózmentes tejet. A felnőtteknek pedig még egy kis habzóbor is a kínálat része volt. (Mivel tudtuk, hogy aznap egész nap a szállodában leszünk, ezért bátran koccintottunk a férjemmel egy pohárkával).

Ezt követően a babaúszást néztük meg, ami hétfőn 10 órakor kezdődött (és a hétfői alkalmon túl még egy másik hétköznap délután is elérhető). Kendrei Dóra, konduktor, korai fejlesztést végző szakember vezeti a  vízi mozgásfejlesztést, amelynek célja, hogy a Mattesz módszert alkalmazva szoktassa a babákat a vízhez. A délelőtt így a medencében telt.

Az ebédet az étterem teraszán a la carte étlap alapján fogyasztottuk el. Nagyon kellemes meglepetés volt, hogy a hotelnek volt külön gyermek étlapja. Így Réka megtalálta rajta a kedvenc főzelékét a borsó főzeléket, Milunak pedig a roston csirkemellre esett a választása rizzsel.

A délutáni csendes pihenő alatt megengedtünk magunknak egy kis énidőt. (Tudjátok Anya-talpalói hitvallásom, hogy ha Anya - és persze Apa - jól van, akkor a család is jól van). Így én is és a férjem is elmentünk egy masszázsra.

A délután hátralévő részét a szabadban töltöttük. Elmentünk a szabadtéri játszótérre, sétáltunk a Tisza-tó partján, kavicsokat dobáltunk, kipróbáltuk a trambulint és még egy kis piknik is belefért egy pokrócon. Vacsora előtt még benéztünk a játszószobába, ahol Sallai Nórival, a hotel animátorával találkoztunk aki a gyermekeim szíve mellett a tavalyi évben a KidsOasis családbarát szakembere díjat is elnyerte. Vacsora után is visszatértünk még egy picit ide, mert  Rékáék Nórival és Vidor Vidrával (a hotel kabalaállata) mindenképpen szerettek volna még egyet játszani.

Kedd - 3. nap

Sajnos eljött a hazamenetelünk napja is. Amíg én a szobában pakoltam össze a csomagokat a gyerekek ismét a játszószobát választották. Aztán reggeli után bepakoltuk a bőröndöket az autóba, de mielőtt útra keltünk volna, hogy meglátogassuk a Tiszatavi Ökocentrumot Poroszlón, még visszatértünk a szabadtéri játszótérre egy gyors játék erejéig. Majd elindultunk.

Összességében nagyon jól éreztük magunkat. Ajánlom kisebb és nagyobb gyerekekkel egyaránt.

Ezek voltak azok a dolgok, amik a legjobban tetszettek nekünk:
- családbarát létesítmények (medencék, játszószoba, játszótér, trambulin)
- családbarát szolgáltatások (pl. szobai bekészítés, gyerekmenü, gyerekétkészlet, gyerekbarát illemhely)
- a kis apróságok, figyelmességek (pl. a bekészített gyermek köntös, a gyermek üdítő)
- a Tisza Balneum Hírek kiadvány (amiben a programajánlón túl még az időjárás is benne volt)
- felnőtt kikapcsolódási lehetőségek (pl. spa szolgáltatásai vagy az, hogy este 7 után a medencéket már csak 16 éven felüliek használhatják)
- minden korosztálynak elérhető aktív programok (pl. kerékpárok, csocsó, biliárd)
- a környezet - maga a béke szigete
- már elérhető az Irány a Tisza-tó! című úti mesekönyv, ami megkönnyíti a felkészülést gyermeknek és szülőnek egyaránt

- a személyes kedvencem pedig a kandalló volt (a vénasszonyok nyarára tekintettel még nem működött, de már elképzeltem, ahogy visszatérünk egy téli hétvégén és az énidőm keretén belül egy könyvvel és egy forralt borral a kezemben nézem, ahogy pattog a tűz benne).

Az alábbi kis videóban megnézhetitek, hogy is éreztük magunkat.